Labels

I Love You (3) lagu fav (1) perasaan (38) TTC (44)

Tuesday, May 3, 2011

Sangat benci kalau orang tanya pasal anak

Sangat benci bile orang tanya pasal anak...
As for me, she/he is in gud care of God....
Lebih-lebih lagi kalau orang tu tak berapa nak ade kena mengena dengan hidup aku..
Kenal pun tidak...so tak payah la nak bagi cadangan bagai-bagai....
Like I care to tell you everything about my effort...
So, stop being such a b****y kepoci...

Mode: marah ni..

8 comments:

  1. agree! bump with someone last sat n eee geramnya!

    ReplyDelete
  2. Lady mira: wah cepatnya comment..same la..last saturday, in kenduri tgh makan plak tu..dengan gaya makcik joyah bagai....hmmmm, satu meja boleh dgr kot, rase cam nak flying saucer je kat makcik tu..tapi kontrol,senyum senyum

    ReplyDelete
  3. ai pon paling x suka orang bagi2 cadangan ni,....benciii..serupa kita tak tahu nak buat apa..

    ReplyDelete
  4. ada sorang kakak cleaner kat opis sy..asik tnya bila nak ada anak??, Dah naik pekak telinga saya dgr dia dok crita dia dlu tunggu 2 bulan je nak mengandung.

    Pastu yg buat sy Panas,,dia blk2 ckp "KALAU ORG SUBUR, 2 BULAN JER TERUS BOLEH MENGANDUNG"...seolah2 nak kata sy x subur la tu..mcm la ada dalil or ayat AL-QURAN bgtau, org subur kena tunggu 2 bulan je untuk mengandung...

    Benci btol...tp x bleh buat apa jugak slain brusaha n berdoa..

    cHaiyok2 kawan..

    ReplyDelete
  5. AkUiStInI3 : panas gile kalau org ckp camtu dgn saya, hmmm...ade sorg staf kat opis saya plak, suka soh saya dkt2 dgn orang yg pregnant, nanti leh jangkit katanya...
    elo!! ingat ni penyakit dengki ke boleh jangkit2...bengang gile

    ReplyDelete
  6. dear, org sekeliling yg x alami perkara ni mmg xkan faham perasaan kita.. xpelah dear, banyakkan bersabar.. hope ada rezeki kita untuk memiliki zuriat sendiri..

    ReplyDelete
  7. adieyza : tq
    insyaallah..nanti ade rezeki kita

    ReplyDelete
  8. Saya pun mengalaminya. Mak cik joyah bertanya n mncdang kan itu ini d tempat hidangan kenduri..terus x lalu mkn.huhu saya meraung n mnangis dlm hati. bkn mak cik joyah tu bg duit pun nak suruh itu ini. mcm la kita x usaha. Tiap kali nak blk kmpung hati sayu n menangis.

    ReplyDelete

Follow by Email