Labels

I Love You (3) lagu fav (1) perasaan (38) TTC (43)

Thursday, April 7, 2011

Day 21 blood test

Hubby is still in the hospital...
But today is my appointment for 2nd blood test..
So kena pegi sendiri..
Honestly sepanjang malam tak dapat tido..risau..
Finally pagi2 call my fren temankan..
Thanx a lot babe..
You are my best fren forever!

Alhamdulillah kali ni tak pengsan dah...
cuma pening sikit jer..
tapi take some time gak la nak amik darah tadi..
sebabnya tak jumpa vein
tiga kali cucuk kat atas tangan kanan
Cucuk pertama x keluar darah, nurse tekan lagi sekali dalam2 skit
(rase macam sungkit) aku dah jerit sakit
Kali kedua try lagi pun x keluar darah jugak...
Aku kata sakitlah nurse...

Then datang another nurse
Rasenya yang sama aritu..
Slowly she take over from the current nurse..
And dye tanya aritu amik kat mane?
Aku tunjuk lah kat lengan belah kanan
(the bruise vanished within 5 days)
Then dye tengok lengan kiri ikat dgn tali..
Dye kata vein aku sangat halus and ke dalam
susah nak cari..
And finally..within few seconds dah siap..
Takde rase sakit langsung..
And no bruises like that day..

Aku pening sebab tertengok darah sendiri..
Ya, aku memang mabuk darah..
Bak kata hubby,
"Tu memang kelebihan aku"

Kesimpulannya,
sakit atau tak adalah bergantung pada
layanan nurse...
hehehe..
kalau tak mesti aku tak phobia

No comments:

Post a Comment