Labels

I Love You (3) lagu fav (1) perasaan (38) TTC (43)

Sunday, March 6, 2011

Traditional Treatment 1

Daripada kawan-kawan ada yang cadangkan untuk berurut sebagai salah satu usaha dalam TTC ni..

So, finally memberanikan diri dan bile bersetuju, Mr Hubby bawa la Bibik (entah ape nama dye, aku panggil Bibik je) datang rumah...She is very friendly. Cuma 1st day tu amik dye malam ~ so dye kata kalau nak berurut perut kena buat pagi-pagi macam berurut org bersalin..tapi kalau nak berurut badan, xpe anytime boleh...
Tapi malam tu dye check gak dan urut2 sikit...
Then continue the next morning...
Satu je nak cakap, Masya allah...sakitnye Tuhan je yang tau!! berairmata aku menahan sakit..sampai ke malam rase sakitnye...sampai rase nak demam..kena ulang urut tiga kali...Gosh...
Bibik tu cakap aku takde ape2 masalah..rahim elok terletak pada tempatnya...cuma "katat" je katanya, so, dye urut untuk longgarkan sikit supaya senang nak lekat..sumpah aku tak faham..Tapi berulang-ulang dye cakap takde pape masalah pun...So, kesimpulannya aku anggap belum ada rezeki..

2 comments:

  1. Urm...I tried for several months, semua org2 yg datang bersama saya...lekat sebulan dua lepas tu...saya..takde rezeki dgn cara ngurut ni...

    ReplyDelete
  2. tu la....saya anggap pun belum ade rezeki lagi

    ReplyDelete