Labels

I Love You (3) lagu fav (1) perasaan (38) TTC (44)

Wednesday, December 12, 2012

Nightmare!!

Its a night mare!!

When every women around you are pregnant except you!!

Too scary too think!!


Maybe i think too much when i received the news from my mum that my SIL is 2 months pregnant with her 2nd baby...when my first nephew is just 1 and half years old..

Think too much till it disturbs my dreams and become nightmare..

I told myself to be okay with it...

but it just too difficult....

Hmmmm....
Seems like my mind theraphy doesn't go smoothly very well...

5 comments:

  1. i feel u. i am now facing the same exact thing. exactly the same thing. my brain couldn't comprehend this.

    here i am. still mourning about it. since the 1st day i heard the news. it has been weeks n the feelings just won't go away. life is cruel :(

    ReplyDelete
  2. faham sangat dengan perasaan tu...
    pernah berada dalam situasi tu
    pernah putus asa bila jadi macam tu..
    redha..
    akhirnya... Allah maha tahu yang terbaik buat kita..
    tahun ketiga akhirnya kami bertiga..
    langsung tak menduga
    syukur tak terhingga
    saya doakan untuk kamu juga

    ReplyDelete
  3. T__T sy pun baru lps nangis kuat2 aka melalak few days ago.. sbb mcm dah lama sgt bertahan sampai tak tertahan rasenye. "trauma" nak dgr berita baik dr org lain esp. from family members...

    ReplyDelete
  4. betul2...kadang2 tak nak tau khabar kawan yang dah kahwin or baru kahwin..takut sangat dengar berita mereka dah pregnant..tapi bila tau kita doakan terbaik untuk mereka sehingga selamat bersalin...

    ReplyDelete
  5. salam kwn2 TTC..
    kita sama2 faham perasaan sbg seorg ttc ni..
    dulu pun sy fikir sy sorg jek ade problem ni..sebab kwn2 sume yang kawen terus pregnant..tp bila sy baca blog rakan2 ttc lain,sy jadi lega..sebab sy tau bukan sy sorg jek ade masalah ni..n bila dgr rakan2 ttc yg dah 4 5 tahun kawen getting pregnant, sy yakin..masa kita pun akan sampai juga 1 hr nt..insyaAllah

    ReplyDelete

Follow by Email